update

Trött chey bakom skärmen nu. Så går det när man sitter uppe för länge och inte sover bort dagen.

Red igenom Calle ikväll. Jag har börjat mesa på tok för mycket nu på sistonde. Skärpning! Men böjde igenom både i skritt och trav. Själva formen struntade jag i så länge han lyssnade på vad jag ville. Gick kanonbra förutom att han dyker som en ful fisk med huvudet. Men jag antar att det är för jobbigt för honom att orka just nu. Har ju inte gått speciellt vettigt under hela vintern och knappt jobbat alls med ryggen under igångsättningen så.
Sidförande klarade han också bra, körde bara i skritten i och med att det inte sitter klockrent i traven. Öppna och sluta sitter perfekt osvosvosv.
Vi båda blev nog lite tvära på slutet tror jag. Han hade huvudet överallt och tycktes inte alls förstå vad jag menade förutom att vi gjort precis samma övning fem minuter tidigare. Mysig kuse.

Nu ska jag nog kila till sängen så det kan bli morgon snart.
Tänkte besöka bror en stund på dagen, kika på vad jag ska ha för kläder till kvällen och med det kanske tvätta också. Sedan så skulle Ellenor och Mathilda komma över innan vi skulle hämta upp Anna och sedan ut på landet till Julia. Kommer bli en kalasbra kväll. Tydligen skulle det komma västeråsare med så blir nytt folk också. Alltid spännande.

Nej, nu sängen. Har utsläppet imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback