a night out

Tröttnade på att den här kassa datorn bara dör helt random så jag tog cykeln och kilade över till mamma igår. Johanna fick mig däremot på andra tankar, hon ville till Linde. Men eftersom alla var torra igår och ingen chaufför kunde ordnas så fick vi stanna i stan. Lika bra det kanske?
Träffade Ida en stund också. Kilade upp till M&M i brattberget ett slag innan vi bestämde oss för att vara sociala med Johanna mf. Ganska okej kväll ändå. Lite småseg men absolut trevlig!
Så vid fyra snodde jag Idas paraply och traskade långa vägen hem till henne - hämtade mina nycklar och andra saker innan jag fick sätta mig på cykeln och bege mig hem till mamma igen. Det spöregnade! Jag skojar inte. Det öste ner och jag var inte torr någonstans när jag var hemma. Sånt är inte direkt kul.

Egentligen borde jag inte lägga upp den här bilden men jag bjuder på det. Allt sminka är borta, klockan är fem och jag är inte allt för pepp kanske. Men blöt var jag, överallt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback