baby, I still need ya

Har Saxin hunnit med idag då? Egentligen ingenting. Som alla andra dagar.

Var ute på en tur med Fredrika och hästarna. Calle tyckte det var superkul men blev rejält trött. Mysigt att prata en sväng med F också. Saknar den tiden när vi var ute stup i kvarten och hittade på bus.
Hur som, hem och tog itu med skolarbetet. Eller det var tanken i alla fall. Gjorde klart alla maträtter i alla fall. Men sen när började jag bry mig om vad man använder kons bringa till liksom? Tydligen måste jag veta det - helt onödigt!
Kilade över en sväng till tant T med barn på kvällen. Kärade ner mig i deras söta valp samt snackade skit. Jag börjar bli bra på det där - skitsnack. Fast om det är så mycket 'skit' i mina samtal vet jag inte.

Nu har jag duschat, haft ansiktsmask, rakat ett ben och gjort en hårinpackning. Ett ben tänker ni då. Jamen såhär är det, köpte ju hårborttagnsingskräm för inte allt så länge sedan. Tänkte köra på det idag med, men det räckte ju inte! Ett ben blev det. Så nu ska jag kika på vilket resultat som blir bäst om ett par dagar, veckans spännande!

Det är dags för sängen nu, men blir nog en film innan jag blundar.

Jag har sagt mitt, du vet fortfarande vart jag står. Det är upp till dig, bevisa att du stark nog.




Nemi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback