flower power

Idag minsann så har jag och far varit och inhandlat massa spännande saker. Massa tusenlappar bara flög iväg. Det sistnämnda är sant, men om det är så pass spännande saker vet jag inte. Man kan ju alltid låtsas?

Första stoppet blev Köping och Jysk. Hittade inget mer än ett lakan till mig. Att enbart ha ett lakan som är tillräckligt stort är inte så smidigt, speciellt inte när man ska tvätta det!
Sedan så kilade vi vidare över till Västerås - Plantagen. Blev massor av nya blommor till balkongen. Vi hittade även nya dynor till möblerna. Supermys! Eller det är vad vi hoppas på i alla fall.

Så när vi kom hem blev det till att plantera lådorna, nu återstår bara städningen och utbytet av dynorna. Men vi drar oss, tar en paus. Vem vet hur länge den kommer sitta i? Det är ju hockey!

Jag körde ju idag. Och vi tog en glass på donken i Vås. När vi skulle därifrån höll jag på att ge pappa en hjärtinfarkt - jag körde ju upp på KANTEN! OMG typ.
"Emilia. Stanna! Jag måste kolla fälgen!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback