follow your heart and you will get lost

Triathlon idag. Var sjukt taggad på att knäppa VG men tänkte istället på skolan - för en gångs skull. Så istället för att irra runt som en svettig turk så gjorde jag mitt köttprov. Tog alltså G-nivån vilket innebar en promenad på 7 km under förmiddagen och en brännbollsmatch på eftermiddagen.
Vi chillade rätt hårt under promenaden. Jag, Willy, Sabina, Jennyboy och Amy körde ordleken. En säger ett ord och nästa ska säga ett nytt ord fast på den bokstaven som det första slutade på. Så hela vägen dit och hela vägen hem så hittade vi på nya ord. Ganska trevligt faktiskt.

Sedan agerade jag, jennyboy och sabina basdommare under brännbollen. Vi var ganska kassa men någon som för förväntat sig något annat? Slutade efter detta så jag och Willy sprang till tåget. Jobbigaste på länge.

Så nu är det lite plugg som väntar, måste skriva klart livsmedelshygienen och engelskan tills imorgon tänkte jag. Illa. Men måste göras. Blir förhoppningsvis en tur med C också - om det inte börjar regna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback