i just wanna be with you

Gjorde nästan klart engelskan igår. Fast jag fuskade ganska hårt. Sånt är livet. Tror jag. Skäms jag över det? Kanske, kanske inte. Känns mest skönt om jag ska vara ärlig, så jag blir av med struntet.
Nejmen ah, jag kopierade rakt av ifrån en hemsida, översatte allt på google och sedan klistrade in i ett dokument. Nu ska jag bara välja ut vissa delar, skriva om liiite och sedan mejla in så jag kan få redovisa skiten. Positiva klubben!

Annars så hade jag bara en lektion idag. Engelskan. Satt och drygade tills matten började, men jag och Sabina gick bara dit och visade upp oss och sa att vi satt i biblioteket. Sedan så kilade vi upp på stan och chillade en stund. Mamma ringde och sa att hon var i Köping så jag åkte med henne hem.
Så har varit hemma sedan dess. Härligt!

Kvällen bjuder på pluggpluggplugg och plugg. Inte alltid det roligaste men måste faktiskt göras. Inte okej!
Ska kila ut till stallet också. Kom precis på att jag fick ett sms av T imorse som sa att Gammelgård kommer ut ikväll. Det är alltså dags att ta förväl av russen..
Förhoppningsvis så blir det en träningsrunda i skogen. Triathlon på onsdag - dör!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback