i'll fight for you

Oh, jag kommer nog aldrig klara av det här med körkortet alltså. Fy tusan. Dyrt och jobbigt.
Men var och skrev in mig i alla fall. Kommer förmodligen att gå kursen redan nu i maj för att komma igång. Så jag får in allting och sedan plugga vidare hemma. Känns nästan som att det är bäst. Då har jag ju tid till att fundera, fråga och eventuellt ta ännu en kurs om det känns jobbigt.
Så vi får se vart det här slutar. Så länge som jag inte krockar tror jag nog att jag är nöjd.

Ikväll blir det stall och träning hoppas jag.
Imorgon far jag hem till Sabina och pluggar. Hoppas på bra tempo på kvällen bara. Den som lever får se. Annas blir det en lugn helg och vi taggar till yran istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback