newnewnew

Himla många uppdateringar idag men kan bli så ibland.

Tänkte först nämna att min pappa gick med i Facebook idag. Ganska roande att lyssna på hans samtal till Löa - båda lika ovana med sidan. Blir ganska roliga kommentarer!

Sen så berättade pappa att han beställt en ny mobil. Han får ju en mobil genom jobbet och han sa idag att han ville ha en ny. Sanningen är ju dock den att han inte vill ha den, utan kommer behålla sin som han köpt själv. Jobbet har bara ett visst urval av telefoner och tycligen är inte dessa tillräckligt vassa enligt honom - kan hålla med!
Så jag kommer få den han beställde idag. Allt är bättre än skräpet jag har idag som dessutom inte fungerar som den ska. Söker jag efter en kontakt på 'K' så hamnar jag på 'E' kontakterna alla gånger. Minneskortet har helt lagt av så kan inte ladda över bilder eller musik. Ganska jobbigt. Ett av veckans i-landsproblem!
Den nya telefonen är inte bra den heller men ändå. Fungerar ju. Tråkigt nog blev det samma färg som Ellen i klassen har. Men who cares?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback