oh sweet morning

Eller var det en bra morgon? Vilka nötter är det som helt random börjar borra klockan halv åtta på morgonen? Är man frisk i huvudet då? Knappast. Men så bor vi i Arboga också. Illa! Så min sköna sovmorgon gick ju fetbort. Gillas absolut inte. Men jag drog mig till nio med hjälp av en kudde över huvudet.
Sedan fick det bli en dusch och frukost innan musiken sattes igång och sådär. Älskar verkligen min nya väckarklocka. Kan ansluta iPoden till den och maxvolymen pallar jag inte ens testa. 35 pluppar räcker gått och väl för hela lägenheten. Sweet!

Ska kila till skolan hur som helst. Tessan sa att hon inte behövde gå på svenskan men ah, jag vågar inte chansa. Inte efter det onda brevet jag fick hem förra veckan. Så tar en tur till Köping i alla fall. Om inte annat blir jag kvar och pluggar en sväng med Sabina. En glass kanske?


Kommentarer
ann säger:

deet blir jag och simone tror jag :)

2010-05-12 | 11:04:06
Bloggadress: http://annselander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback