random kille - så sött !

Nästan precis så fick jag en vännerförfrågan på Facebook. Var en random kille och jag accade för en gångsskull. Fråga vem han var och sådär tänkte jag. Han skriver sedan på chatten och vi kallpratar en stund.
Jag frågar sedan vem han är och hur kan kunde hitta mig.. låter konversationen tala för sig själv.

Richard
ngt fel??

22:09Jag
haha nej.. funderar bara på vem du är.

22:10Richard
Richard, 22 år.. bor utanför Tälje

22:10Jag
aha okejokej..hur hittade du mig då?

22:11Richard
ngn vänlista o tyckte du var vacker :$<3

22:12Jag
aw (: tack i guess

22:12Richard
gör du då?<3

22:12Jag
kom nyss hem.. dudå?

22:13Richard
vad har du gjort då? inte så mkt.. tänkte ta en snabb dusch

22:13Jag
varit ute och kört en sväng. mamma skulle köpa ett par stolar

22:14Richard
nice, övningskör du lr vadå?

22:14Jag
yes i doo..

22:14Richard
går de bra?<3

22:16Jag
det går kalasbra.. ; )

22:17Richard
va kul :):)

22:17Jag
yesyeS :P:P

22:17Richard
singel?<3

22:17Jag
haha, ja..

22:18Richard
men inte ute efter nåt förhållande säkert...

22:19Jag
haha, jodå.

22:19Richard
skulle du vilja försöka mellan oss? om du fick lära känna mej o så..?

22:20Jag
haha.. ;);) you can never know..

22:21Richard
skulle gärna bjuda ut dej då ;)<3

22:22Jag
jaså?

22:23Richard
jo men de e klart... vad sägs bio o käk ute?

Han tyckte minsann att vi skulle försöka. Alltså, det är ju lite sött men ändå ganska komiskt.

Annars så kom jag nyss hem ifrån Enköping av alla ställen. Mamma ringde och frågade om jag ville agera sällskap till henne, hon skulle absolut köpa två stolar som skulle passa perfekt in på altan. Så hon tvingade in mig bakom ratten och sedan bar det av. Förutom några små missar så klarade jag mig galant. Men innan vi kom in i Enköping och skulle virra runt bland vägar så fick mamma ta över ratten. Dock körde jag hem.

Ey mannen, hör av dig när du hade något vettigt att komma med. Tråkigt nog så är jag inte din docka som du kan ringa till när du är sugen.


Kommentarer
Mathilda säger:

Okej :/ vad tråkig du är! Nej men det är så jag typ känner :P

2010-05-18 | 12:26:27
Bloggadress: http://mathildaahokangas.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback