you're my drug

Vad hände igår egentligen?
Förutom att Ida sprang en bit uppför teknikbacken, vi cyklade till statiol för att köpa... ingenting och sedan blandade likör med juice? Ehm ptja. Vi körde brottning och lyssnade på helkass musik. Kan man sammanfatta kvällen bättre?
Just ja, vi tog en nattmacka och blev rädda för blixten också. Jäklar vad det lös upp ibland. Lite kusligt sådär. Vid ett kilade vi till sängen och båda var lika trötta. Tror ni att vi somnade? Nej, vi snackade på tills klockan var över tre. Ganska mysigt faktiskt.
Vaknade sedan av att hennes jobb ringde. Vad bara att sätta sig på cykeln och trampa hem i spöregn. Min dag har nu bestått av te och mys. Ska fortsätta så resten av dagen också. Det känns bra. Göra absolut ingenting medan regnet öser ner utanför. Synd för Tarja som har stallet bara. Jag skulle gärna byta med dig, men jag har nog brytit foten tror jag.

Bjuder på en bild ifrån förra helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback