even if the sky is falling down

Samhällsprov idag? Noway. Jag lyckades försova mig. Eller något ditåt.
Finns la inte så mycket att förtälja om dagen egentligen.
Isak kom förbi. Fikade på Stadsgården och sådär.
Mycket trevligt. Mycket pinsamt. Mycket kallt. Men oavsett så mycket bra.

Hem och byta om, pälsa på sig andra (varmare.. haha) kläder och sedan sätta sig på cykeln till stallet sedan. Jag lyckades ha turen att Madde redan kastat in hästarna. Så jag klappade, tyckte att höet såg litet ut och kastade in några goda strån till (som verkligen inte behövs!) innan jag släckte lampan och lät hästarna sova vidare.

Blir tvättning nu, sedan plugg till samhäll. Usch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback