i just want you here

Jag borde göra som pappa gör just nu, ligga och snarka!
Men min kropp mådde inte bra tidigare idag, så när jag kom hem ifrån skolan drog jag på mig mjukisarna och kröp sedan under duntäcket för att fortsätta frysa. Det är inte normalt, spciellt inte eftersom jag stängt fönstret dessutom. Så jag lyckades döda ett par timmar innan pappa ringer.
"...ehm.. ja.. hallå?" *harkel*
"haha, sov du?"
"NEJ!"
"Joho, det tror jag"

Det straffar sig nu. Visserligen är jag trött och frusen. Men sova vill jag inte.
Jag tänkte bara uppdatera .. så ni vet vad som händer här borta på hällbacken. Jag är bra snäll ibland!
Helgen kommer sannerligen spenderas med knivar i halsen och jag tänker vara hemma! (Good luck..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback