i will turn you inside out

Jäkla skitdag.
Förutom trasiga bilar, missade bussar och halsdukslös så har dagen varit helt okej.
Inåsg att jag verkligen tappat/blivit bestulen på min gosiga halsduk igår under idrotten. Moget gjort. Tack.
Sedan insåg jag att mitt rum var en katastrof och jag tog tag med hårdhandskarna. Orkade jag så skulle jag ha tagit en bild och kastat upp, men det orkar jag inte så synd för er. Det blev nästintill tomt i alla fall, man kan se mitt golv, mitt bord och min söta kista. Lite tråkigt var dock att jag packade ner alla gamla tidningar, böcker, skivor och annteckningar ifrån en svunnen tid. Jag tror jag saknar det en aning om jag ska vara ärlig. Sammanhållningen man hade, tryggheten man mötte och allt det där. Minnena ligger i en kartong nu i alla fall, redo att packas upp när den dagen kommer.

Resten av kvällen kommer att spenderas med näsan i samhällsboken. Har prov imorgon. Politik. Usch! Sedan ska jag se till att plocka lite mer här hemma, mina saker ligger överallt! Ska tvätta också om jag hinner. Fast om inte annat får jag hemhjälp imorgon. Finbesök ifrån storstaden här bredvid.

Nej, plugg nu. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback