i'm ready if you are

Hallå, vad hände igår? Ja det som som vet får gärna svara mig.

Mitt humör var i botten och kroppen mådde allt annat än bra. Dock räddade Linn mig på den punkten. Hoppas bara att gamla piller inte dödar en. Haha. Nej, jag överlever det mesta som sagt.
Jag rådissade Fredrika, kröp ner under en filt och ville sova bort resten av kvällen. Jag och far lagade mat och sedan kilade jag ut till stallet. Nästan tio i åtta ångrade jag mig, kände mig elak. Så trampade hem i all hast för att ta en dusch och fixa mig. Tjugo i nio kom tåget. Jag är bra grym!

Vad som skedde efter detta är lite luddigt. Jag som skulle vara nykter i och med min ekonomiska kris - det gick ju som det gick. Var två Lindesbergare som minsann tyckte att vi skulle smaka lakrits och det fick vi. Jäklar sikken stark shot! Jisses. Sen var det ju den där halva ölen som dom inte trodde en tjej kunde klunka. Erhm. And so on.. pinsamt nog.

Kvällen slutade i alla fall inne i värmen - tack och lov! En jäkla skräckfilm. Sure att jag kommer sova med lampan släckt inatt - noway! Inte tänker jag sätta min fot uppe på höskullen heller. Jag kommer bli Drag(ed) to hell . Huu, att folk ens vågar göra sådana filmer. Nej, det där är ingenting för klenisar som mig. Haha. Illa!
Sängen.. ptja, lycka till att sova skönt i den sen machoman. ;)

Svinhala klackar och snö. -tack och lov har jag alla ben obrutna. Kalasgrymt!

Kommentarer
Fredrika säger:

Jag vill faktiskt också veta vad som hände i fredags ;o dessutom var väl alla tre i från lindesberg? ooo glöm inte shoten D bjöd på ;D

2010-11-21 | 22:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback