It messed me up, need a second to breathe

Ja nu jäklar är det kallt i rummet må ni tro. Har haft det lilla fönstret på glänt (nej, det är inte för att det blir för varmt med duntäcke, haha) och idag blåser det som sagt halv storm vilket innebär att ganska mycket iskall luft passerar gallret och tar sig in. Det är max 20 grader här inne. Jag fryser rumpan av mig!

Annars hade jag mitt nervösa 'utvecklingssamtal'. Det kändes bra på något sätt. Att få allt på papper och tryckt i ansiktet. Det blir liksom mer realistiskt då. Jag insåg så mycket mer än när jag bara ryckt på axlarna då jag läst på internet. Det känns som att jag börjar få viljan till att resa mig igen och få tillbaka kämparglöden. Det är bara tönterier jag pysslar med. Som L sa, efter jul är det en termin kvar. En termin som innebär tävling emot andra klasser, övernattning i rondellen, studentfester och så grymt mycket mer.
Men man ska inte ropa hej innan man kommit över bäcken. Jag kan lika gärna göra ännu en helomvändning och hoppa ner i stupet istället.

Och just nu ska jag skriva den jäkla uppsatsen. När jag är klar med den så blir det glass. Det är jag värd.

Bjuder på denna;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback