on the radio

Vad är det som händer?
Igår var jag som sagt trött likt en skogsturk. Jag orkade inte skriva alls, förvånade?
Kilade ut och mös ner mig i soffan där jag somnade en timma. Klockan när jag vaknade var runt tjugo i åtta. Jag sa till pappa att jag gav upp och kilade in till sängen. Somnade runt åtta. När jag sedan slog upp ögonen vid sex var det som om ett tåg kört över mitt huvud. Vaknade sedan inte upp fören elva igen.
Jag har sovit i princip non stop (med undantag för smsbomben jag fick elva igårkväll) från nio igår till elva idag. Sjukt minsann!

Nu ska jag kila och byta om för att bli upphämtad utav mamma. Vi ska hämta ut paket samt göra ett par ärenden. Mycket nice.

På tal om ingenting, omelett med köttbullar är inte speciellt gott..

Kommentarer
Tarja säger:

Mat är gott B-) Gnäll inte!

2010-11-14 | 14:07:49
Bloggadress: http://skrammelihuset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback