set this house on fire

Jäklar vilket panik jag fick imorse. Solen sken in i rummet och jag antog att klockan var way för mycket för att ligga kvar i sängen. Dock hade den inte ens passerat åtta när jag vaknade. Sova ett par timmar till alltså. Så jäkla sweet. Jag älskar snooze!
Hur som helst, satt någon timma uppe i biblioteket för att bli klar med arbetet som jag gav upp hoppen som igår. Men den enda datorn som var ledig ville verkligen inte sammarbeta. Skulle med lätthet kunnat kastat ner musjäkeln i växthuset och skrattat åt den. (Skolan, ta inte illa upp!) Ni vet den lilla saken som ska rulla under, inte highfashion här inte, vägrade att rulla hur jag än bar mig åt. Så när jag fått ihop relativt mycket så jag skulle slippa skämmas så skrev jag ut och såg nöjd ut.

Lektion ensam idag. Känns rätt skumt att ha lektion med enbart läraren. Men jag är bra grym så det gick kalas. fick en present också. En bok. Tack!
Sen när jag får orken att läsa den är en annan femma, den som lever får se.

Imorgon slutar jag tidigt, redan kvart över ett. Mamma skulle hämta upp mig då jag behöver lite stuff. Viktigt med att ha rätt leggings när man ska på kryssning vettni. Dessutom har hon dom näst bästa skorna så hon blir så illa tvungen att lämna saker.
Ska packa imorgon också. Fullt upp. Ska nog låta mitt besök packa åt mig. Det dom är till för!

Nej, pepparkaka och julmust nu. Idag har jag varit duktig. (Tappade saltburken i maten idag också, liksom igår. Inte okej! Jag är en grym kock!)


Kommentarer
Hagberg säger:

du är så sjukt klantig, skärp dig !

2010-11-30 | 21:48:44
Bloggadress: http://daniellahagberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback