SVT, ni gör mig besviken!

Varför inte hålla samma standard under 'mindre' sportsammanhang som för de större?
Vem vill se en jäkla sammandraging för fyrspannen som visades för en timma sedan?
Var det verkligen uppgjort att bryta mitt under kändishoppningen för att visa en repris över fyrspannen?
Hur ligger det till med nyheterna mitt under hoppningen då?
Ljudet är på hög kvalité och det finns absolut ingenting att klaga på, när det gäller en hockeymatch!
Nu är det Internationell HorseShow i Globen och ni orkar inte ens be om ursäkt för alla störningar utan påpekar att "det ska vara så"?
Så jäkla kasst.
Nej, nu sjönk humöret. En fet tumme ner för SVT just nu!


Kommentarer
Tarja säger:

Hej!

Jag har fått en utmaning från en vän, 7 bekännelser.

Som hon säger så är det lite trams :) men ibland kan det vara lättsamt.

Vill du också haka på?

2010-11-29 | 09:42:13
Bloggadress: http://skrammelihuset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback