turkiskpeppar

Jag fryser som en skogsturk! Mina händer är ispinnar och fötterna likaså. Inte okej någonstans.
Jag har ont i magen, är trött och hungrig. Inte okej det heller.

Första skoldagen på länge för min del. Gick rätt okej ändå. Såg till att prata med Christer. Så nu tog jag bort min engelska vilket innebär att jag får runt fyra timmar i veckan (rätt chill placerade på måndag morgon samt fredag eftermiddag..) till att plugga upp andra ämnen. Min matte, som jag läser utöver poängen räddade mig i detta. Så ni ligger jag bara 50 poäng back vilket löser sig när jag börjar på en annan individuell kurs efter jullovet.
Så nu hoppas jag på bättre studieresultat vilket jag verkligen kommer satsa på.

Annars så blir det plugg hela kvällen. Det och komma i säng tidigt.

Klassen lyckades förstöra mina tisdagar. Majoriteten blir lediga hela dagen medan vissa andra har minst en lektion till den dagen. Så jag kommer få sitta i runt två timmar på skolan innan min enda lektion börjar bara för det. Nu skulle vi fråga om den gick att flytta, är ändå bara jag och Jossan som går den - Turism. Vi två kommer sitta med en lärare och ha en kurs. Rätt random sådär.
Men ja ä int bitter. Blir nog bra det där.

Nu ska jag ta en skållhet dusch innan jag trycker näsan i böckerna igen. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback