you is the best thing

Calle såg spöken igår. Det krävs att han blir rädd för att han ska kunna inse vad han klarar av. Så igår körde vi trav på tvären, hela vägen ifrån Elins hus och fram till korsningen. Knäpphäst!

Fick ett sms av Linn senare emot kvällen. Hon hade stora planer. Jag är aldrig sen att haka på. Så blev fix och sådär innan jag kilade och mötte upp henne. Ytterligare lite senare så mötte vi upp någon Mark. Trevlig skåning. Alla vi tre traskade in i värmen på Ågården. Satt mest och pratade samt chillade. Riktigt trevligt faktiskt. Blev helt okej med folk emot slutet.
Vid ett så traskade vi hem, jag fick i alla fall sällskap nästan hela vägen hem innan dom försvann till sitt och jag till mitt.

Nu idag har jag fått världens mensvärk. Ifall ni ville veta menar jag. Det är nog mitt straff för att jag bröt mitt heliga löfte om en vit månad. Men vet ni, det kan jag ta.. Haha.
Om inte annat så blir det ännu mer ikväll. Fast i så fall blir det Källar'n. Men får se hur min mage mår. Just nu känns det mer lockande med Cola i soffan!

Återkommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback