"allt som har alkohol i sig ska drickas"

Vad har hänt? Inte speciellt mycket faktiskt. Inget som är speciellt roligt.. Men jag skriver i alla fall. Bara för att. Så folk hänger med i vad jag gör för bus liksom.

Mamma kom och vi pratade med rektorn i fredags. No comments. Verkligen no comments. Usch.
Sedan for jag och mamma för att inhadla lite nya trasor. Eller jag uppdaterade lite underkläder. Jag har ju fått för vana att göra alla mina vita till gula. Så känns bra att få lite nytt. Sved i plånboken dock.
Sedan vidare till Södertälje och möta älsk. På kvällen blev det att kila över till Kenneth och Tony där lite folk var. När dom drog vidare till krogen så kilade vi hem igen. Inte så mycket gjort det kvällen.

Lördagen var chill. Kikade på Toy Story 3 och bara degade hela dagen. Kuddkrig. Jag missade honom och dödade hans lampa istället. Inte okej. Men vi har ju skillsen så den kom upp igen. Sedan så slogs vi vidare. Alltid kul att komma tillbaka till dagisåldern och ha kuddkrig. Grejen är ju att jag vinner jämt.
Senare så mötte vi upp K och T som hade sin lillasyster med sig. Vi kilade upp till grannen och chillade där. Blev lite dricka och så. Många nya smaker må jag säga.
Campari. Alla sa samma sak efter en liten smakklunk "Ohfyfan!" och rynkade på näsan. Tony däremot tog resten av flaskan och svepte innehållet. "Rubriken"
Wodnoff ice eller något i den stilen. Tysklands kopia på Smirnoff Ice bara det att denna är ungefär 2% starkare och kommer i en liters petflaskor. Sedan så något som smakade som turkisk peppar, en annan smakade precis som flytande Fisherman's Friend. Skulle vara perfekt när man är förkyld!
Sedan så busade vi till det, jag, älsk, Kenneth och Sebastian (som dessutom fick tusen kronor i böter. Det han inte förstod var att han stod på handikapp). Vad vi pysslade med låter jag vara osagt. Ganska onödigt livsfarligt alltså. Uh!

Södagen har bestått utav film och chips. Underbar.
Tack älsk för helgen! <3

Nu ska jag sova!


Kommentarer
Poesimannen säger:

Tack själv bby :) Älskar dig <3

2010-10-03 | 23:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback