are you happy now

Jag är arg. Arg, ledsen, frustrerad och allmänt irriterad.
Jag hoppar snart av skolan.
Ska man aldrig bara få bli lämnad ifred?
Nej, till råga på allt som hänt, kasta på lite indraget studiebidrag.
Vad hände med läkarintyget, spelar det ingen roll längre?
Föbannade skitskola, trakassera någon annan. Nu räcker det!
Nej, oj, vad skrev jag nu? Hoppsan, fy på mig. Så får man inte skriva.
Det är ju förfärligt vad jag säger. Måste nog be om ursäkt.

Nu tänker jag dö en smula i sängen och stanna där.
Någon som vill byta liv?

Imorgon blir det Strömpis med bästa Fredrika och Johlin.
Ska bli något grymt skönt att få släppa livets bekymmer för ett slag.

FUCK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback