baby are you down

Igår så kom mamma och hämtade upp mig i stallet. Vi for ut till min bror ute i Medåker - barnvakt.
Jag som är lite av en pyroman tyckte att vi skulle strunta i värmefläkten och istället elda. Sagt och gjort. Jag pysslade ett bra tag med att få liv i elden. Tillslut brann det rätt bra och när jag sedan skulle gå och kasta in ytterligare ett stycke ved så var jag riktigt jäkla smart. Greppar tag i handtaget varpå en rad fula ord lämnar min mun (barnen hade tur nog gått och lagt sig..) och med tårfyllda ögon rusar jag ut i köket och spolar kallt vatten. Har aldrig varit med om någon sådan ihärdig smärta som då. Jisses!
Hela kvällen och natten gick åt till att kyla, inte alls mycket sömn. Och ingen praktik. Jag har blåsar. Inte okej!

Så idag kilade jag med Mathilda och Amelia till BVC för en kontroll. Sedan så apoteket, Konsum och sedan satte jag mig på trafikskolan. Pluggade lite innan sista kursen drog igång.
Annars så ska jag poppa popcorn, tycka synd om mig själv och kika på tv.


Kommentarer
Mathilda, 17 år & mamma till Amelia säger:

haha jaa :D

2010-10-28 | 21:40:38
Bloggadress: http://mathildaahokangas.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback