i know when it hurts

Usch.. Säger ingenting om idag. Fet tumme ner.

Men ser fram emot morgondagen. Eller kanske inte morgonen imorgon, men sen.
Klockan åtta är det riskettan. Åtta till tolv. Rätt drygt det kommer bli att sitta stilla, oavsett pauserna. Mamma sa att hon ville gå den kursen, jag erbjöd mig att byta med henne! Hon är gullig hon, ställer upp och skjutsar fast hon börjar kvart i åtta. Sötmamma!
Sedan vid tolv så tvingar jag upp Fredrika så hon får skjutsa hem mig. Kanske ska be henne ta en raggarsväng också. Den som lever får se.

Senare, när älsk slutat jobbet så åker jag över till honom. Han har fått första fetlönen så han lär paya allt för mig. Haha, eller jag kan ju hoppas i alla fall. Nej så snål är jag inte.
Blir mysa järnet, hela lägenheten för oss själva. Tydligen party på lördagen också. Shit. Jag får tagga ner allvarligt talat. Alkoholismen kommer närmre. Men one lifetime.
Nästa månad (ptja, det är ju kräftskiva nästa helg så jag kan ju inte hålla igen riktigt ännu) så ska jag försöka. Den som lever får som sagt se.
Kräftskiva ja.. Jag tyckte minsann att vi skulle äta kräftor (jag som också äter kräftor.. ehm..) så mamma nappade och ordnade fina inbjudningar. Kan kasta upp en bild senare.
Så pappa, syskon med familjer, älsk och några till ska trängas ihop ute på vår nya altan. Kommer att bli awesome!

Nej.. Nu ska jag avsluta min skål med glass och banan. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback