try the happy way

Kvällspraktik idag med. Sådär lagom seg just nu, när klockan tickat sig till sju minuter över ett. Jag borde sova.
Hände inte så mycket speciellt idag. Var en kille som vågade smaka på pajen efter att jag övertygande sa att den var god "Okejdå.. Bara för att du ser så snäll ut". Grejen var mest att jag aldrig i hela mitt liv skulle äta den pajen. En paj full utav Brieost är liksom inte min grej helt enkelt.

Annars så mötte jag upp Ellenor utanför hennes skola. Hon slutade precis när jag kom till Västerås. Vi kikade lite i affärer. Fick med mig en mysig halsduk hem. Glömde ju min hemma hos ett par tjejkompisar till älsk förut och den lär jag nog inte få se igen. Men nu har jag en ny, mysigare.
Dock fanns det inte så himla mycket tid då jag började efter fyrtiofem minuter. Så jag ska in och möta upp henne imorgon igen för en mer redig titt. Är ju somsagt ledig imorgon. Niiice!

Så imorgon tänkte jag först kila förbi Mathilda och gosa med hennes nya flicka som föresten ska heta Amelia. Har sett bilder på henne och attans så söt hon är. Jag tror jag snor henne.
Sedan blir det västerås och leta lite kläder för helgen.

Fredagen så åker jag och Fredrika (vi blir nog fler..) till Örebro och känner pulsen på nattlivet. Sedan på lördagen går jag nog med Ellenor och några till ut i Arboga. Men får se hur det blir med sistnämnda.
Ska hinna pyssla i stallet med.

Nej, sova nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback