when we all are gone

Okej. Måndag idag. Klockan är sådär halv tre just precis nu och jag sitter i ett par fula vita mjukisbyxor och en grå gammal sliten tshirt som det står 'Insikten' på. Det är ju en glassig tröja. Men i min familj så är det ett välanvänt ord, just so you know.
Så varför sitter jag här som en jäkla slufs utan hyfs? Jo igår fick jag ett sms om att Hoffas lektioner är inställda dvs två utav tre lektioner. Så jag skulle alltså röra på min tjocka rumpa för att åka in och ha typ en timmes samhäll? Nej, det låter inte som Emilia inte. Så jag tog en ganska för lång sovmorgon (ehm, ja .. lektionen börjar fem i tolv så you do the math!).
Dagen till ära så har jag hyrt en film genom boxern också. Haha, ni skulle bara veta hur svårt det är att skriva ut vilken film det var. Det är nästan så att jag borde brännas på bål för det här. Det är verkligen inte okej. The Bratz movie. Ja, ni vet dom översminkade små storhuvade dockorna som alla hade för ett par år sedan. Precis. Det finns en film om dom. Jomen visst.. Visserligen var det riktiga människor så det var inget tecknat. Men ändå. Förstår ni vad jag gjort?
Nästan så jag ska hem, plocka fram mina egna för att slå mig ner på golvet och leka lite - precis som förr i tiden. Awesome! Nej.. nu spårar jag nog ur. Ska nog plocka fram samhällsboken och nöta in parlamentet för att rensa huvudet lite.

Annars så har jag sovmorgon imorgon med. Går kväll på hotellet vilket innebär att jag börjar kvart i fem. Hur lovely är inte det på en skala? Visserligen passar det inte alls med ett bra tåg menmen. Ska se om jag inte kan ändra lite på tiderna så det passar bättre.

Nu ska jag plåstra om Humle som bitit bort sitt bandage igen. Ciao!

Kommentarer
Tarja säger:

Bratz.... B-)



Jag kommer att komma ihåg det... med eller utan hammarlack

2010-10-12 | 17:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback