att solen trots moln alltid går upp

Jag sitter nu här hos mamma med lock för öronen och tandvärk. Det är inte roligt på någon skala alls.
Jag har snor upp till hjärnan och det kommer snart komma ur öronen, varför? Jag snyter mig varannan minut tills jag tror att öronen ska sprängas. Blir inte bättre.
Inatt så kom mamma in med hostmedicin till mig för att jag trodde mina lungor skulle komma upp och tanden gör så ont att jag inte vet vart jag ska ta vägen.
Varje samtal som kommit hit hem har fått mig att rusa till telefonen i hopp om att det är tandläkaren. Inget därifrån tråkigt nog. Får gott vara duktig och vänta tills imorgon eftermiddag där jag har en akuttid.

Annars så bjuder jag på en underbar låt som jag inte finner någon annanstans är YT
Charta 77 - Snälla förklara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback