i'll give it up now

Varför kan det inte alla bakterier bara släppa sitt grepp och ge upp? Lämna mig ifred!
Idag när jag vaknade så var det en brännande känsla jag hade i halsen som slutligen la sig på högra sidan och gjorde sig tillkänna varje gång jag svalde. Har mått pyton hela dagen och den korta cykelturen till stationen tog död på mig.

Nu när jag kom hem och verkligen kikade upp det här, lös med mobilblixten och kikade så gott jag kunde så fick jag se något jag inte ville se. Jag tänker inte ens beskriva hur min hals ser ut på högersidan. Jag vill bara att det ska försvinna så jag kan få må bra.
Ett förtivlat samtal till mamma fick mig inte att må bättre. Med henne borta på någon jäkla husvagn/bilsmässa så är jag ganska ensam. Klockan är för mycket för att kunna ta sig till vårdcentralen nu också så jag är hjälplös hela helgen. Förhoppningsvis så får jag en kniv i magen när jag ska laga mat så jag kan få komma in till akuten - ungefär så känns det just nu.

Nästan tre jäkla veckor har jag varit sjuk och det är tydigen inte över nu heller. För tillfället så känns det som att allt skulle bli enklare om jag fick lägga mig på golvet och gråta som ett barn. Men när man är arton så är det sådant man tydligen inte gör.

Nej.. en flaska sprit på det här så man slipper alla problem skulle inte vara fel. Mitt lock för öronen har heller inte släppt. Nej, jag är en vandrande sjukdom. FUCK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback