today, tomorrow, tonight

Just nu är dilemmat, manliga strippor eller inte. Riktigt sexigt ilandsproblem!
Nej men grejen är den att Hantis i Köping har Erotikhelg. Det kommer hända massa porrigt där må jag säga. Alla verkade opepp tidigare idag så jag tänkte strunta i det - ingenting är fixat. Nu är alla tydligen jättepepp och ska dit. Frågan är då, orkar man att fixa allting och åka dit?
Jag vill, vore helskoj. Men just nu lutar det åt en såndär riktig myskväll med riktigt god mat, onyttigheter och soffmys. Nivet sådär med tända ljus. Känns ganska mer lockande än att springa runt bland halvnakna människor just nu faktiskt.

Finns en dag imorgon och Ella, vår pojkvän ska faktiskt ut på BS. Vi borde möta upp honom i dimman! ;)

Kommentarer
Slaven Tommy säger:

Hej! Ett alternativ till en manlig strippa är en naken uppassare till tjejfesten... kolla min blogg :)

2010-09-25 | 15:12:09
Bloggadress: http://slaventommy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback