we are back on track

Vad är det som händer egentligen? Fråga någon som vet skulle jag nog vilja säga!
Hur som helst, omtumlande dagar må jag säga. Förtvivlan, rädsla och tomhet är nog det som skulle kunna beskriva det hela bäst. Så jag lämnar det bakom mig. Jag vill inte tänka på det just nu, jag vill inte tänka på v e m som skulle kunna göra något liknande. Skrämmande minst sagt!

Hur som helst. Bloggen kunde återuppliva igen och det är jag oerhört tacksam över. Jag har bloggat sedan -08 och det är ett par inlägg jag hunnit skriva, det är många känslor jag försökt satt ord på och det är många minnesbilder som ligger på denna blogg. Om inte annat så har min blogg varit till stor hjälp för oss Godbyidioter som har noll koll på saker, vi har använd denna blogg för att gå tillbaka och kika på när saker hände.. förut.

Men nu är jag tillbaka. Jag, mina åsikter och mina ganska korkade tankar.
I verkligheten är jag feg, jag vågar ofta inte säga precis vad jag tycker. Bloggen är mitt andrum där jag får ventilera tankar med cyberrymden och den som vill traggla sig igenom texterna. Det är och har aldrig varit min mening att hänga ut någon, jag nämner därför sällan namn eller beskriver så att folk förstår vem saker och ting handlar om - det är fullt lagligt och jag får säga nästan precis vad jag vill. Nu kan det vara onödigt, men ibland behövs det. Eller jag kan behöva det, när man inte vågar yttra sig på andra sätt.

Nej, nu taggar vi för en ny dag. En ny dag i en gammal kär blogg .



Alla gör vågen för engulanka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback