a need another story

Jäklar sicken helg. Helt slut. Typ.

Hotellet var fullt utav finnar. Överallt! Handbollscup - Irstablixten. Ölkylen fylldes på fullt två gånger under kvällen och det tog ändå slut. Likadant hade det varit kvällen innan också. Snacka om att klunka i sig öl. Men så är dom ju ifrån Finland också. Haha!

Sov kvar på hotellet. Rum emot Stora Torget. Inte okej! Nattklubbsmusik, asdryga tonåringar och fyllesång precis utanför fönstret. Värst var det ändå vid två, halv tre när krogen stänger. Jisses. Så det har inte blivit många timmars sömn innan det var dags för nästa pass.

Fanns inte speciellt mycket att göra heller så jag och Å stod mest och glodde. Fast är man trött som ett as är det ganska skönt anyway..

Just, ringde en pojke och ville boka ett rum. Hade ett kvar så han fick det. Kommer till hotellet med en kompis som sträcker fram ett gäng påskliljor. Han påstod att han ville ge mig dom och jag trodde det var ett skämt först men nej - jag fick dom. Alltid trevligt. Tack! Frågan är bara .. vart har dom snott dom där? Haha!

Nej, glass och jordgubbar nu. Tidig sänggång. Ska vara glad om jag orkar vara vaken för att se BigBrother!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback