can you feel it in the air

Jag hade planerat in att det skulle vara städning idag här hemma. Men jag följer aldrig mina planer, som alltid. Så knasigt av mig. Haha.
Istället så blev det en dusch med peeling och hela kittet för att sedan BUSa. Mitt under denna kletiga aktivitet så ringer mamma. Varför ska föräldrar alltid ringa under fel tillfällen? Så min mamma kom förbi. Hon hade ett paket med sig. Hon hade tagit tillfället i akt och klickat hem några klänningar åt mig.
Var i alla fall två stycken som jag fastnade för. Men ena klänningen måste sys in samt fållas upp. Så sen ska jag bestämma om den är värd att ha på studenten eller inte. Svårt det där!

Pappa och jag tog en tur med bilen sedan. Planen där var att jag skulle köra min Audi men pappa latade ur och vi tog hans istället - han ville tvätta den. Där skon klämde. Så vi tvättade, åkte och åkte och åkte. Tillslut stannade vi vid nya Rasta för att äta. Supergott faktiskt.

Nu är jag hemma igen. Trött som en gnu faktiskt.
Lite senare, runt nio, så blir det att kila över hem till Linn för lite chill.
Hon sa något om vin. Kan bli awesome.

Jakob, bli besviken. Jag tänker inte böna och be.. inte just nu i detta inlägg i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback