crazy chaey!

Aldrig har det varit så skönt att komma hem. Till ett tyst hem.
Jag tror jag ska bygga mig ett bo i en ljudisolerad håla!

Vad hände igår? Jag vill nog själv inte veta.
I korta drag - någon hade slagit in Fredrikas ena bakruta på bilen. Hon blev opepp vilket jag absolut förstår! Dock var jag så himla övertaggad att jag fick med mig Olivia ut i alla fall. Så vi lagade lite mat, spelade lite kort och sedan kilade vi vidare. Kändes ju inte det minsta skumt att traska runt i högklackat och nästan barbent en onsdagskväll.. haha.
Strömpis i alla fall. Blev rätt mycket folk. Olivia skaffade sig två nya kamrater, en tjej och en bög. Trevligt. Efterfest hos dom tillslut. Jag och två nyfunna vänner kom fram tillslut. Jag har då en förmåga att gå ifrån alla jämt och ständigt. Men dessa två kamrater bjöd på saft ur en box och drog torra skämt så jag överlevde..
Jag vet inte varför men jag blev utkastad ifrån efterfesten i alla fall. Trevlig tjej det där. Hur, var, när och varför vet jag inte - men ganska så snart sitter vi (jag och mina söta nyfunna vänner som gjorde mig sällskap!) i en svarttaxi påväg .. någonstans!

Vaknade upp i en säng, fullt påklädd och två snarkande pojkar på varsin sida. En katt också! En svart katt - den minns jag allt. Så jag tog 'the walk of shame' en bit. Söta fredrika kom och hämtade upp mig. Jag befann mig inte långt ifrån Universitetet. Liksom.. why? Tog första bästa tåg hem och nu är jag här.
Har huvudvärk som ett as - bara mig själv att skylla. Faktiskt så inväntar jag lite bakismat. Onlinepizza i mitt hjärta!

Jag överväger att ställa in kvällen med tanke på hur jag mår. Men ska nog ta en powernap, duscha och sedan fatta ett beslut. Todelo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback