FÖR VI HAR TAGIT STUDENTEN!

.. har rullar runt i mitt huvud hela dagen. Inte speciellt konstigt eftersom jag hämtade ut mina studentsaker idag. Jag, som många andra i klassen råkade ut för deras färgblindhet dock. Strimman skulle ha varit vinröd precis som pärlan men nästan alla fick lila ändå. Superkasst!
Jenny ringde kundtjänst så dom får skicka nya strimmor, lööööser sig. Annars får vi alla gå och ser ut som små mongon. :3

Nationella i svenska idag dessutom. Gick så INTE okej. Tog mig säkert en kvart innan jag valt uppgift och ens börjat på första meningen. Kände mig otroligt stressad och okoncentrerad så det blev bara pannkaka av allt. Så sjukt besviken måste jag erkänna.
Sex sidor av absolut smörja. En och en halvtimma satt jag - utav fem! Värdelöst.

Nej. Nu ska jag ta och kurera mitt stackars huvud . Huvudvärken får gärna ta och släppa någon gång - tack!


Kommentarer
jakob säger:

I båstad kommer jag få ta korten på dig underbara saxin :)

2011-04-14 | 18:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback