I'm never alone

Hur många studenter ifrån Västmanland ligger bakis idag? Ganska många skulle jag vilja säga med tanke på hur folket såg ut vid avstigningen/bussen hem. Haha.
Finns inte så mycket att berätta egentligen. Varmt som Afrika inne på terminalen. Folk precis överallt. Kom på båten, lämnade väskorna och gick för att äta. Påskmat (n.
Till Taxfreen direkt. Överfull kundkorg. Tillbaka till hytten. Switcha om kläder, knäppa första osvosv.
Jag var opepp redan innan, jag var nog opepp hela resan för jisses. Mitt humör. Stackars folket där ett tag. Ingen dans, jag var nog knappt på ett enda dansgolv.

Åt fyllechips och gick för att lägga mig, visserligen var klockan åtta på morgonen så jag höll ju ändå igång. Upp vid halv ett, tog en dusch och drog på mig mjukisarna. Kilade och åt, handlade lite bakisgodis och återvände till hytten. Jag sov någon timma till. Ellen fick ett ryck och dansade som ett jäkla mongo i hytten.

Ramlade i trappen gjorde jag också. Otippat. Det är nog min grej det där. Att ramla i trappor alltså. Usch ja.
Trång tråkig buss hem, mamma hämtade, hem och äta sedan sängen. Awesuum!

Ikväll är nästan planen att dra till Västerås. Masiel vill ha en repris på kryssningen och få mig att gå all in. Tanken var att vi skulle gått på efterfesten som var i Västerås igår, men ingen dricka till förpärla fanns. Men vi får se hur det blir med saken, känns som att min hals börjar bli trött - igen!
Jag tänker tametusan inte bli sjuk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback