bildkabom!

Helvetesveckan toppades med något riktigt fint. Dock väljer jag inte att skriva ut det i bloggen. Det får va, folk som behöver veta vet redan - resten får gå och undra i all evighet. Älskade vän - varför?
Lite plåster på såren över denna vecka så fick jag skattebesked idag. Enligt uppgifterna tjänade denna bitch 47 pix under sommaren - efter skatt! Pappa undrade vart alla dom tagit vägen, husmusen åt dom svarade jag och då blev han tyst. Dock blir det skatteåterbäring och enbart för att skryta så tänker jag berätta att det är sjutusen tre hela kronor! Sitter verkligen inte fel. Haha.

Så bara för att lätta upp stämningen här i bloggen så bjuder jag på en bildbomd - tog mig tiden att föra över massa gamla bilder ifrån telefonen.


Thailändskt godis insvept i bananblad


Thailändskt godis utan bananbladet.


Ännu mer godis .


Jobboutfit .


Nya bilen vars tanklock nu blivit snott .. -.-


Forfarande nya bilen. Den list som sitter över luckan vid mina fötter är egentligen ett
tillbehör och alla dessa lister tillsammans kostar inte mindre än 2 pix. Galet!
(Notering - VI har inte satt in dessa och pröjsat, följde med denna gång)


En helt vanlig egobild. Telefonen svämmar över av dessa .. -.-


Såhär ser en full Kent ut när han kommer hem.


Det här är en hissbild på en supersliten tjej kvart i elva en tisdag.


Hittade en dörrskylt igår - någon filur försökte vara lite rolig .

Nu var det nog slut. Eller det får vara slut. Nej, har ju glömt att visa systers hund.
Namnet är glömt, söt ären ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback