you must take the fight, let it all go!

Fick skäll idag.. eller om det var igår. Sak samma. Om att jag inte uppdaterat bloggen.
Jag orkar inte. Jobbigt med blogg. Jagmenar, kolla bara på storbloggarna - sikket stressigt liv dom lever.
Nej.. Finns inget direkt att blogga om.
Har legat nerbäddad mestadels. Huvudvärk, feber och allmänt illamående. Jag är nog med barn. Så kan det minsann vara. Eller nått.. haha.. inte. Eller?

Annars så hittade jag batteriet till min gamla Samsung telefon så jag passade på att starta den. Läste sms och jisses det var nästan lite nervkittlande. Söta sms ifrån mr J i Södertälje, dryga kommentarer ifrån Miss USA, elaka kommentarer om människor ifrån fröken Kivelä men också sms ifrån både herrarnan Öhrlund och Gori även kända som S och N ifrån sommras. Det var en himla skara roliga sms att läsa igen må jag säga.
Söta bilder och ful musik. Awesome!

Nej, nu ska jag och min huvudvärk (aka migrän) ta och släcka lampan för någon timmas skön sömn!

blir bååååstad i sommar bby .
Jakob (aka "Mr Nice Guy" - nu är du avslöjad!) och dom andra boysen kommer få stå ut med mitt gnäll i en hel vecka. Skadeglädjen är enorm! Tumme upp. <3


Kommentarer
Your secret admire säger:

Du kan aldrig avslöja mig sötis <3

2011-04-12 | 23:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback