2/8 - 13/8 in a picture

Bjuder på några osedda bilder. Enjoy!


Jag fick min tårtjävel efter mycket tjat. Tack!


Utsikt ifrån Vildmarkshotellet.
Här kan man äta vildsvin, älg och massa spännande. Besök!


Fast när vi skulle äta på vildmarkshotellet så fungerade inte kortläsaren.
Istället for vi in till Filipstad och åt på Hertig Karl hotellet . Lovely!


En annan trip slutade såhär. Tur nog hann vi ända till Västerås.


Jag och Daniella var på bröllop.


Min bild på Frida och Alex hamnade i tidningen.


Pappa 'investerade' i ny dator vilket innebär att vi prioriterar bort
att sitta vid köksbordet och äta.. hehe!


Jag vet inte vad som händer, men jag fryser konstant.
Hehe, 20 grader varmt och sol ute men jag sitter i varma raggisar!


Jag grät till Nordman när dom uppträdde på Källarn.
Håkelishus är dock ur bild. Jukka är en kass fotograf! Hehe


Jag har fått en ny fetish..

End of story.

Kommentarer
FL säger:

Feta ost! <3

2011-08-13 | 17:19:40
Anonym säger:

Låter som att saker flyter på bra här, tänkte att de skulle vara kul att kika förbi och säga hej, var trots allt ett tag sen. Så .. hej.

2011-08-13 | 18:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback