all the people on the floor

Jag har nått dagens i-landsproblem! Hur gör killar med kalsongerna när dom har jeans på sig?
Jag hittade mina gamla (nej jag har inte varit pojke förut) som jag och Ida inhandlade på någon marknad för ett par år sedan. Jag kommer ihåg att jag äääälskade dom men på något sätt föll dom i glömska och idag fann jag dom igen. Älskade kalsonger!
Men nu när jag drog på mig byxorna så korvar dom ju upp sig?! Som små bulor runt benen blir det och man måste rätta till - skapligt obehagligt.

Visserligen kanske inte killar har så pass tajta jeans? Men dom pojkar som har det - hur gör dom? Nästan så jag misstänker att dom kör nude under. Jisses.

Annars har jag kastat bort precis hela dagen! Upp, soffan, brunch, somna, duscha och nu är jag redo att bege mig till trafikskolan. Hur värt är det? Jag som tänkte städa idag. Uh!

Jag bjuder på en dagens outfit . Såhär har jag myst runt hela dagen och skulle vilja göra jämt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback