hey baby, don't you know

Fick inte mycket sömn i fredags natt. Pratade med en full mr J till klockan var runt halv tre, kunde ändå inte somna efter det fören vid tretaget. Vaknade dock upp vid fem och var genomsvettig - mysig chey. Så jag kastade mig ur sängen för att ta en dusch.

Somnade om och upp vid halv tio för att fixa allting inför kvällen. Så vid elva, när jag skulle varit hos Daniella, hade jag inte lämnat lägenheten ännu. Menmen. Kom dit tillslut i alla fall och det blev fix och pill. In till saftaffären, handla present och sedan sticka.

Vigsel, musik, mat och alkohol. Supertrevligt och riktigt bra väder! Mycket lyckat indeed.

Vår skjuts kom för tidigt dock, for redan vid nio.. Hade gärnat stannat längre. Hur som. Så till någon tjej som hade fest, ingen aning. Vi kilade till BS senare i alla fall. Helkasst med folk. Var säkert enbart trettiopersoner där! Hur kul är det på en skala?

Så vi gav upp och folket skulle äta - jag blev snål. Men jag hade nog bra karma den natten för jag och en pojke blev serverade en gratis kebab. Ehehe. Samanlagt beställde sällskapet fyra tallrikar men vi fick fem och självklart så säger vi att det var så.
Fortsätter det såhär så kommer jag att bli allätare. Ni som känner mig vet att jag är hur kräsen som helst när det kommer till ätbara saker. Hur som, nu delade vi på en kebab med ALLT! Förstår ni? Tur nog hade dom lagt den starka röda såsen i två klickar så dom fick pojken äta. Fick till och med i mig lite lök. Jisses.

Sen ringde jag min mor och åkte hem. Ingen aning om vad klockan var, men enligt smsen somnade jag runt tre. Mamma var barnvakt åt brors barn så jag blev väckt av lipsillen vid åtta. Då hade hon vaknat och ville till mamma. Jag fick god lust att göra något förbjudet. Så jag tog mig huvudvärk och delade säng med Kent. Ehehe.

Mr J kommer ner till Arböga på onsdag. Då är det Nordman på Källarn som gäller. Awesome. Fick reda på här idag att syster ska annordna en kräftskiva hos Mårten i helgen dessutom. Spännande. Jag ska bara lära mig äta kräftor först. Peace.

Bilder stulna ifrån Daniella Hagberg. Checka in hennes blogg; www.daniellahagberg.blogg.se


Dom hade bar där pengarna gick till bröllopsresan.
Cider/Öl för en tjuga och en sexa drink för trettio. Supersmart!



Brudparet.
Jenny och Verra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback