hey you

Igår mötte jag upp Ellenor, Julia och Anna som pillade i sig mat på stan. Inget direkt spännande. Pratade om bögar. Om pizzeriaägare som har sex med anställda i källare och sådant, ni vet normala saker.. Hem till Julia en sväng för att invänta Daniela. Promenerade en sväng i arktisk kyla. Jag klagade - oerhört.

Skulle möta upp flickorna idag igen för en fika men var tvungen att sitta i telefon. Underbart.
Nu har jag en tid hos syon på Högskolecentrum här i stan i alla fall. Imorgonbitti till och med. Så jag sätter mig i skolbänken igen. Ska läsa upp IG'n och andra nyttiga kurser. Känns otroligt bra. Får se hur det känns när jag börjat. Ehehe.

Har även beställt linser. Jag vill ju inte ha ögonen på mig när det är dansdags. Som många utav er redan vet så är jag otroligt klumpig och det är jag är nykter. Blir en smula ostadigare emot småtimmarna. Haha!
Kan vara skönt med linser vid tillfällen med kameran eller om jag rentav kastar upp mig själv på hästryggen.

Så imorgon ska jag städa, gå på möte, möta upp mr J och sedan kika på älskade Nordman.
Dom två gubbarna kämpar på otroligt bra. Tummen upp. Deras första konsert blir här i Arboga efter uppehållet. Awesome.

Nej, mat nu. Puss!


Insåg att jag inte laddat upp speciellt många bildern ifrån Hunnebostrand.
Kanske kommer flera ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback