i wanna see if you can give me some more

Sådär ja. Första skoldagen. Spännande.
Sova är dock överskattat. Var det fullmåne inatt? När jag väl somnade så vaknade jag emellanåt. Börjar bli ganska trött på att vakna/bli väckt var och varannan natt nu. Uhu!

Skolan föresten. Klockan stod på sju, jag snoozade till kvart i åtta. Upp och inse hur otroligt kallt det var och hur trött jag var. Så jag kröp ner i sängen för en kvart - underbart! Att jag sedan fick stressa är ju en annan krona. Cykeln hade jag inte orkat hämta ifrån Fredrika heller, så jag fick powerwalka bort.

Massor av information om precis allt. Det här ska nog bli bra ska ni se. Dessutom så kommer en bekant läsa ett par kurser som jag också kommer läsa - supergött!

Några vårdelever skulle ha genomgång så vi andra fick fylla i lite papper och sedan ta lunch. Hälsoföreläsning vid ett igen. Arboga har tydligen ett hälsoprogram vilket innebär att vi kommer ha föreläsningar emellanåt, dessutom motionstimme på onsdagar.

Nog om det. Nu är jag hemma och suuupervarm. Gick bort till Fredrika och hämtade cykeln och det är kvavt ute!

Vi toppar dagen med ett smärtsamt besök hos tandis på eftermiddagen.

Annars håller jag alla mina tummar för att mina linser dimper ner i brevlådan idag.


Trots tidsbrist hinner man alltid med egobilder..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback