just keep up, never forget

Motorväg, motorled, påfart, avfart och vänstersväng stod på dagens schema. Klockrent!
Jag är så jävla grym att jag blir alldeles till mig. Haha.
Passade på att boka uppkörning, skrivning och halka idag också. Nu är det på riktigt. Nu är det nära. Jag döööör!

Hemma strax efter tolv, har fixat med lite fler böcker. Postat en och inväntar tre. Dyrt att gå i skola må jag säga. Äger fyrtio kronor och ska inhandla ytterligare två böcker. Lyyyycka till Sherlock. Det löser sig nog tillslut.

Men nu blir det hallonsorbe i soffan. Chillhäng heeeeela helgen!

Blev bjuden på partey i köping imorgon. Röööj! Men i och med för få papperslappar i plånboken så måste jag nog avstå och köra en himla mysig grillkväll med bra folk hemma hos Fredrika istället. Blir awesome det också faktiskt!
Fast ikväll tänker jag roa med med Sagan om Ringen som en viss herre lockade med igår. Jag, sängen och Orlando i fleeeera timmar? Eh, jatack!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback