now and forever, i'll always keep you near

Hehe, jag är nog inte så jäkla kass ändå..
Gick kalasbra på körningen idag. Vänstersväng på landsväg och sådär.
Är så pass att jag ska göra klart Köping vilket blir ungefär två dubbellektioner och sedan äre uppkörning. Eller ja, halka och riskettan är kvar också. Förmodligen bokas allting imorgon! Jisses.

Nu ska jag spendera kvällen med en kopp varmt té och en filt! Förhoppningsvis håller jag mig kry. Kroppen kokade igår kväll kändes det som, sprängande huvudvärk och ont i musklerna. Hela dagen idag har jag mått illa och haft ont i huvudet. Dessutom är jag inte hungrig längre. Har allt som allt ätit en pizza på tre dagar nu. Och när jag inte äter är det sååå fel! Haha.

Nej, soffan var det ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback