set fire to the rain

Händer för tillfället inte direkt något spännande i min värld.
Skola, trafikskola, hem. Ungefär..

Har inte regnat en enda dag men varit nära. Så jag har alltid haft paraplyt i väskan. tar egentligen ingen plats men jag stör mig på det av någon skum anledning. Så idag när jag kikade ut så tänkte jag att 'Nää, detta behövs inte idag!' och lade ur det. Tror ni inte att det kommer världens regnskur när jag är ute eller? Karma?

Har hunnit med ett antal timmar på trafikskolan dessutom. Går superb faktiskt. Bättre än förväntat - när kommer haken? Tänker dock inte berätta när/om jag bokar tid för skrivning och sådär. Det ska bli min lilla hemlis. Päronen ska inte heller få veta. Hysshyss! Hehe. Har man inget vettigare i livet så får man rida på sånthär! Mentalsjuk? Nja, kanske!

Annars så har pappa suttit och spelat ett spel i flera veckor, flera timmar! Jag har tyckt att han varit en smula stukad tills jag själv provade för att se vad han pysslade med. Vad tror ni jag gör nu varenda ledig timma? Ehehe! 

HÄR ÄR DET FÖRBANNADE SPELET!
http://bblat.se/arena/tidsfordriv/tepz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback