doftar.. alkohol!

Det enda roliga jag har att berätta ifrån västkusten är väl utekvällen ifrån Uddevalla.
Syster och några utav hennes vänner där skulle ut, var något rockabilly-aktigt. Så det kilade vi på. Först var det sexparty hos en utav tjejerna som precis flyttat till en ny lägenhet. Så vi kände på vibrationer, dildos och provade glidmedel. Spännande!

När vi skulle kila ner till stan så hamnde jag och syster någon helt annanstans - otippat. Vi satte oss längs vägen och fuldrack lite mer innan traskade vidare. Tjoade med folk och skrattade åt tåget. Ehm, precis..
Jossan hörde av sig dessutom, så henne mötte vi upp när vi väl var i stan. Hur tippat är det att man träffar henne i Uddevalla samma helg och allt?
In på trädgårn' kom vi allt och jag vet inte riktigt hur det gick, men enligt bilderna så hade jag roligt i alla fall! Nej, så farligt var det inte riktigt.

Jag och Jossan hamnde hos några random varpå en av dom kände Fimpen härifrån stan. Say what? Sen skulle vi gå, gubbarna hade precis köpt nya öl så jag smugglade dom i bh'n? Ehehe.

Så skulle vi käka. Syster och Nisse skulle ha langos men jag skulle ha shebab! Gubbarna här försvann för att hämta mer öl. Så jag tar med mig Jossan för att köpa föda. Kön till shebaben var sisådär tio minuter/en kvart lång men det rör mig inte i ryggen utan jag ställer mig iskallt längst fram. Eller ja, bakom en pojke ställer jag mig. Jag frågar honom om det är okej om jag ställer mig här. Han svarar glatt att det är klart det går galant, så länge jag inte tränger mig före honom. Haha.
två minuter senare står jag och Jossan med en varsin kebab i handen och kön var lika lång som när vi kom. Ehehe. Mordiskt. Skulle någon gjort så emot mig hade jag gjort personen flintskallig..

Sen mötte vi upp gubbarna igen (jag kallar dom gubbar för den yngsta var trettio?!) samt syster och Nisse. Ena gubben, han med glasögon, skulle beställa taxi och det gjorde han medan vi traskade tillbaka till Jossans hotell. Dumpade av henne och väntade lite mer.

Kom två snubbar till varav en av dom somnade med trottoaren som kudde. Vid den tidpunkten hade jag tre manliga som rådissade min dialekt. Fu! Efter riktigt många om och med så kom det en taxi. Han glasögonsnubben tyckte han var duktig som fått fram en persontaxi, bussen går på samma och är mer bekvämt att sitta i.. Hur som, resan gick på hundrafemtio men glasögongubben payade tvåhundra i och med att han sagt; "Kör du får tvåhundra?" direkt när taxin kommit fram. Hehe, braindead?

Han som somnat på trottoaren blev arg för att jag höll i hans cykel så han tog den och försvann strax efter att polisen frågat om det gick bra. Så vi blev.. sex passagerare i taxin. Nisse och Maria låg i bagageutrymmet.

Upp till Nisse för afterpartey men han och M somnade ganska snart. En snubbe försvann utan ett ljud och gubbarna (de ifrån krogen) började bråka. Glasögonen blev skitförbannad och stack, jag skrattade för att sedan somna i soffan och vakna av att någon snarkade i mitt öra på morgonen.

Körde ut pojken och somnade om. End of story i princip. Hehe, galet.


Depåstopp . Tillägg - jag satt mitt i vägen.. ehm.


Liveband, rockabilly.


Systrarna fylleknas .


Syster och Nisse


Ehm.. don't ask!


HAHAHA! Taxifixar'n och snarkar'n..


Avslutar detta inlägg med en random som äter shebab.
Varför jag nu tar kort på detta förblir en gåta ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback