and I feel homless

Jag tror på fullaste allvar att jag förlorar hjärnceller - de få jag faktiskt har.
Följande konversation ägde rum mellan min pappa och mig igårkväll.

P: "Jaha, ligger du redan?"
E:"Ja.. det blev så"
P: "Happ, ja vi syns väl om fyra timmar när jag är uppe och går på toa igen"
E: "Haha.. ja"
P: "Du.. skulle inte du kunna dammsuga?"
E: "Vadå, då kommer jag ju väcka dig..!!"
*tystnad*
P: "Jamen du behöver ju inte dammsuga inatt kanske"
E: "Jaaaaaaasså, du menade så.. ha-ha-ha"
P: "Konstigt, hur fick du körkort egentligen?"
E: "ehm.. va?"
*tystnad*
P: "Ja du är ju så jäkla korkad"
E: "hm.. ehm.. JAAAAHHAA!"

Jag förstod ärligt talat inte ett dugg av vad han menade men tillslut ramlade poletten ner.
Var något liknande som skedde nu ikväll men har glömt vad som sades. Var lika korkat i alla fall!

Annars har inte så mycket spännande hänt idag heller. Tackade ja till en skidresa i januari i alla fall. Jag, Tessan och några randoms far till Säfsen för ett par dagars åkande. Ska bli superawesome. Återkommer med bilder på mig liggandes i gipsvagga senare. Höhö.

Nej, några avsnitt Skilda Världar blir det nog nu innan det är dags att sova. Matteprov imorgon. Usch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback