detta är ett brev

Hejhoppgummisnopp.
Det blev ingen pizzeria igår. Grabben bjöd på supergod mat på Nancy's. Kycklingspett med potatisgratäng och sallad. Slank ner rätt okej. Höhö.

Senare så kilade vi över till bröderna Ekström för lite saftkalas. Inte så lite heller. Usch. Jag är så himla törstig av mig, inte okej. Jobbigt när man blir bjuden på en sexa fishermenshot när man redan är djupt inne i dimman. Denna natt klarade jag mig ifrån polisen i alla fall. Hehe.

Inge vatten intog när vi väl kom hem heller så jag fick betala dyrt för mitt misstag idag. Usch vad synd det var om mig. Så synd att jag skickade grabben att betala mer på parkeringsbiljetten och köpa chips. Höhö, ibland är man bra bortskämd.

Just nu i skrivande stund sitter vi hos Ekström igen och har sett en film. Nå djur som smittade. Åt upp människor i princip. Jäkla tangentbord att vara segt med. Tydligen ligger det ett antal koppar kaffe mellan tangenterna.. Smidiga pojkar. Men nu ska vi ta bussen hem så nu blir det ingen mer bloggning.

Åker hemåt imorgon för att fira söta farmor.

PUSS!

Ja just, grabben tyckte jag skulle skriva att han var bäst. Men jag vet inte om jag håller med, jag är ju bäst?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback