I said to him; what the fuck!

VAd gör jag vaken nu? Klockan är halv åtta en lördag. Okej om man hade kommit hem vid denna tid men nu sitter jag i mina mjukisar och äter ett ägg. Whats up with that?
Jag var skapligt trött igårkväll så jag somnade på soffan. Pappa petar till mig runt nio och då är mina ögon i kros så jag kilar in till sängen där jag somnar bums.
Vaknar sedan och är klarvakan vid elva, tre timmars sömn allt som allt. Tror ni jag lyckas somna om? Nejdå, kikar igenom femton avsnitt skilda världar, äter tre prinskorvar, dricker ett glas mjölk, kollar på ett till avsnitt, går på toa, spelar wordfeud and so on. Vafan!
Så när pappa gick upp halv sju fick han en chock - jag förstår honom!
Nu invntar jag lite ljusare tider så jag kan brumma ut till stallet för att släppa ut hästar. Sedan ska jag hem och sova inför kvällen. Vin och tjejsnack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback